Werkweekend - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu Werkweekend - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

Werkweekend

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

13 Juni 2007 | Noorwegen, Oslo

Afgelopen weekend moesten we werken, want de familie was weg.

Afgelopen vrijdag zijn Amber en ik naar Gamle (=oud) Stavanger geweest. Dit is een gedeelte van Stavanger met nog allemaal oude houten huisjes. Heel leuk om te zien. Het was heel gezellig in Stavanger. Veel mensen en muziek. Echt zomers.

Op zaterdag zijn we op tijd begonnen, want het zou weer een warme dag worden. We waren rond 2 uur klaar en zijn daarna lekker even gaan zwemmen. Dat is het voordeel van de zee op een paar honderd meter hebben zitten.
's Avonds zijn we met Lena naar Stavanger gegaan om de film Pirates 3 te zien. Deze was echt heel gaaf. Echt weer een aanrader. Hierna zijn we uitgegaan in Stavanger. We zijn weer naar de Crazy Piano geweest. Dit was ook weer heel gezellig en ik heb me opperbest vermaakt.
Ik lag om ongeveer half 5 in bed

Op zondag ging om half 10 de wekker weer, want er moest weer gewerkt worden en we wilden 's middags nog weg. Het was weer een warme dag. Maar het plukken ging wel makkelijker als op zaterdag. Na het werk zijn Amber en ik uit eten geweest. We zijn naar de Griek in Stavanger geweest. Het eten was erg gezellig en erg lekker.

Afgelopen dinsdag zijn we samen met Lena wat gaan drinken in Stavanger, want zij gaat ook komend weekend weg. Ze komt donderdag nog even langs maar dat is het.
Dit was ook weer erg gezellig.

Dit was dus het laatste weekend van Amber hier. Volgende week gaan we samen naar Bergen. Zij blijft dan daar en ik ga weer terug. Als ik terug kom is er als het goed is alweer een nieuw meisje. Weer een Nederlandse. Ik ben heel benieuwd. Ik vind het wel jammer dat Amber weg gaat, want we zijn echte vriendinnen geworden en we deden hier zo ongeveer alles samen, maar een nieuw meisje is ook leuk.

  • 13 Juni 2007 - 17:21

    Karlijn:

    Ohhhh wat een mooie huisjes!!! Ik krijg er altijd helemaal de kriebels van, ik wil het schilderen en fotograferen en binnen kijken en erin wonen en en en...

    Jammer dat Amber weggaat... Maar eenmaal terug in Nederland kan je haar vast weer opzoeken! Nederland is gelukkig wat kleiner dan Noorwegen, dat zit je niet zo ver bij elkaar vandaan.

    Hopelijk kun je het met het nieuwe meisje ook goed vinden!

    knuf
    Karlijn

  • 13 Juni 2007 - 18:29

    Herma:

    Witte huisjes en blauwe deuren, doet me ergens aan denken, ook in Europa aan de kust. In juli a.s. kom ik Stavanger ook bekijken.

    groetjes mama


  • 15 Juni 2007 - 18:33

    Annemieke:

    Hoi, Leuk rokje op je op de foto bij de Griek aan.
    Groetjes, Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Aan het werk in Stavanger

Een half jaar aan het werk in de tomatenkassen

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2007

Weer terug

20 Juli 2007

Kjerag

13 Juli 2007

Het weekend van 07-07-07

13 Juli 2007

Newsflash

05 Juli 2007

Beachvolleyball
Christine

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 18286

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Øygaarden

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2009

Mijn jaar in Trondheim

01 Februari 2007 - 03 Augustus 2007

Aan het werk in Stavanger

30 Augustus 2014 - 30 November -0001

A new life in Norway

Landen bezocht: