Weer terug - Reisverslag uit Ede, Nederland van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu Weer terug - Reisverslag uit Ede, Nederland van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

Weer terug

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

23 Augustus 2007 | Nederland, Ede

Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie weten, ben ik al weer een tijdje terug in Nederland. En ik vind dit helemaal niet leuk. Maar ja..

Ik zal jullie in het kort nog even vertellen wat ik de laatste 2 weken nog heb uitgespookt in Noorwegen.

Mijn 1 na laatste weekend was ik helemaal alleen, want Katja en Clara zaten in Bergen. Op zaterdag ben ik gaan winkelen. Ik heb heel veel souvenirs gekocht en nog wat andere dingen. Verder heb ik niet zoveel gedaan. Zondag heb ik al helemaal niks gedaan. Het was zowaar weer eens lekker weer, dus ik ben de hele middag aan het water gaan liggen. Ik had de dag ervoor Harry Potter gekocht, dus die heb ik gelezen.

Mijn laatste weekend begon op donderdagavond. Ik kreeg na het werk een telefoontje van mijn ouders dat ze al in Stavanger waren. Ze stonden op een camping naast een meer. Toevallig wilden Katja, Clara en ik daar 's avonds omheen lopen. Dus toen ben ik naar mijn ouders gegaan. En omdat ik vrijdag vrij was, ben ik blijven slapen. Het was erg gezellig en als vanouds. Net alsof ik niet weg was geweest. Vrijdag wilde ik ze Stavanger laten zien, maar vanwege het slechte weer, kwam daar niet veel van.
Zaterdag moesten we eerst werken. Daarna zijn Katja en ik naar Sandnes gegaan, want daar werd het ski-festival gehouden. Het was een soort van langlaufen op skates, compleet met schieten. Dat was erg leuk om te zien. 's Avonds zijn we uitgeweest.
Zondagochtend weer vroeg op om weer te werken en daarna.. Inpakken. Dat was echt niet leuk. Je kon wel zien dat ik een half jaar hier was, want het paste niet allemaal meer in mijn koffer. Maar het is uiteindelijk toch gelukt.
Maandag moest ik nog de hele dag werken. Maar 's avonds kreeg ik een afscheidsetentje. Mijn ouders en broertje waren ook uitgenodigd en Clara was er ook. June had haar befaamde pizza's gemaakt. Het was heel erg gezellig. En toen moest ik weg.. Helaas. Wel moest ik nog even terug, omdat ik mijn camera was vergeten. Maar toen was ik echt weg.

We hebben er nog 3 dagen over gedaan om thuis te komen.

Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van mijn website en voor de mailtjes en berichtjes in het gastenboek. Dat vond ik heel er leuk. Bedankt!!

Volgend jaar weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Aan het werk in Stavanger

Een half jaar aan het werk in de tomatenkassen

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2007

Weer terug

20 Juli 2007

Kjerag

13 Juli 2007

Het weekend van 07-07-07

13 Juli 2007

Newsflash

05 Juli 2007

Beachvolleyball
Christine

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 18282

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Øygaarden

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2009

Mijn jaar in Trondheim

01 Februari 2007 - 03 Augustus 2007

Aan het werk in Stavanger

30 Augustus 2014 - 30 November -0001

A new life in Norway

Landen bezocht: