Annemieke was here!!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu Annemieke was here!!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

Annemieke was here!!!

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

16 Mei 2007 | Noorwegen, Oslo

Van 3 t/m 8 mei is Annemieke langs geweest!!! En het was heel gezellig!!!

Op donderdag 3 mei zou ik haar gaan ophalen van het vliegveld. Als ik een half uur eerder zou stoppen met werken kon dat net. Ik dus al een half uur eerder begonnen 's middags en heel hard gewerkt, zodat Amber niet al te lang door hoefde te werken (Amber ging voor mij extra lang werken, zodat ik wegkon. Lief he?) Ik moest met 2 bussen. De 1e was al te laat en door het drukke verkeer, had ik ook mijn aansluiting gemist. Annemieke en ik heen en weer gebeld, wat we het beste konden doen. Uiteindelijk hebben we besloten om elkaar in de bus te ontmoeten. En het ging nog goed ook. Ik stapte in dezelfde bus als dat zij ook zat. Snel bijkletsen natuurlijk. Haar Stavanger een beetje laten zien en pizza gegeten en toen naar 'mijn huis'. 's Avonds zijn we niet al te laat naar bed gegaan, want ik mocht weer fijn werken.
Vrijdag heb ik lekker gewerkt (ahum dag 12 was dat). Annemieke ging 's middags ook helpen met plukken. Dat viel toch een beetje tegen he? Na 2 lijnen hield ze het voor gezien. Nu kan ze iedereen vertellen dat ik hier echt wel hard werk en dat ik geen vakantie aan het vieren ben. 's Avonds zijn we gewoon thuis gebleven. Ik heb nog een tijd op bed gelegen, omdat ik helemaal total loss was van die 12 dagen werken en van 2 nachten slecht slapen ( de 1e van de spanning, de 2e doordat Annemieke en ik elkaar wakker hielden).
Zaterdag = shopdag. We gingen lekker winkelen (na eerst uitgeslapen te hebben). Ik had zo goed als geen zomerkleding bij me, want dat paste niet meer in mijn koffer. Dus ik moest veel kopen. Ik ben heel goed geslaagd en Annemieke ook, dus een goede dag. We hebben ook nog lekker op een terrasje gezeten, want het was stralend weer. Halverwege de middag voegde Amber zich bij ons. Zij had de dag doorgebracht met de 2 Duitse meisjes (er was nog een Duits meisje gekomen, had ik dat al verteld? Ze heet Mareike) maar die waren al weer naar huis. 's Avonds heeft Annemieke kennis gemaakt met onze pizzatraditie en als ik thuis ben gaat ze voor mij ook pizza maken. Het was een gezellige avond.
Zondag was het slecht weer. Zo mooi als het gister was, zo slecht was het vandaag. Ik had een wandeling over het eiland op het programma staan, maar daar kwam niks van in. Toen het wat droger was, hebben we nog een kleine wandeling door de velden gemaakt en we zijn alsnog zeiknat geworden, maar thuis was er een warm kopje thee.
Maandag moest ik weer fijn werken en Annemieke was zo slim om niet mee te helpen, maar lekker zelf op pad te gaan. 's Avonds zijn we samen lekker wat gaan eten. Ze was een kebabzaak tegen gekomen en daar had ik echt zin in, dus we hebben kebab gegeten en dat was lekker! Ook heb ik nog schoenen gekocht, 2 paar voor 100 kronen (13 euro :D!!) Toen we thuis kwamen zat June ineens in het verband. Ze was kake aan het maken en was met haar vinger in de mixer gekomen en ze had zich flink gesneden. Uiteindelijk had Martine de kake gemaakt een snickerskake en hij was erg lekker. We kregen alleen de vervelende mededeling dat we zaterdag ook moesten werken, omdat June dat niet kon vanwege haar vinger.
Dinsdagochtend vroeg ging Annemieke weer weg. Ik heb haar nog wel even uitgezwaaid.

Annemieke ik vond het heel gezellig, ondanks dat het niet mijn beste weekend was. Dank je voor je komst!!!

  • 18 Mei 2007 - 15:51

    Mam:

    hebben ze deze ook in mijn maat en nog meer kleuren?

  • 18 Mei 2007 - 19:23

    Annemieke:

    Ik vond het ook heel gezellig. Tomatenplukken is toch niet zo mijn ding. Je kunt er wel mooie foto's van maken. Dat is dan wel weer leuk. Veel plezier daar nog. Stuur je nog wel een keertje het recept van de snickertaart?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Aan het werk in Stavanger

Een half jaar aan het werk in de tomatenkassen

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2007

Weer terug

20 Juli 2007

Kjerag

13 Juli 2007

Het weekend van 07-07-07

13 Juli 2007

Newsflash

05 Juli 2007

Beachvolleyball
Christine

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 18299

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Øygaarden

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2009

Mijn jaar in Trondheim

01 Februari 2007 - 03 Augustus 2007

Aan het werk in Stavanger

30 Augustus 2014 - 30 November -0001

A new life in Norway

Landen bezocht: