2 in 1 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu 2 in 1 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

2 in 1

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

02 Mei 2007 | Noorwegen, Oslo

Deze week maar een verslag van 2 weekenden.

Vorig weekend:
Zaterdag: Vorige week zaterdag zijn Amber en ik samen met Lena naar Stavanger geweest om te winkelen, want we hadden wat kleine dingen nodig. Lena is een duits meisje en ook een working guest bij de buren. Het was erg gezellig.
Zondag: Zondag was het echt slecht weer. Dus weer om naar een museum te gaan. Amber en ik zijn naar het Norsk Oljemuseum geweest. En dat was ook leuk. Ik was er al een keer geweest, maar ik vond het wel leuk om nog een keer te gaan. Amber en ik hebben veel lol gehad samen.

Afgelopen weekend: (was eigenlijk geen weekend)
Zaterdag: Amber en ik hadden gepland om naar het strand te gaan. Dat was een heel gedoe, want wij wilden naar een zandstrand, maar dat kennen ze hier niet zo heel erg. Voor wij duidelijk hadden, naar wat voor strand wij wilden, waren we al een halve lunch verder. Toen we er eindelijk uit waren, deelden ze nog heel vrolijk mee dat we ook op zaterdag moesten werken (zondag wisten we al). Dat was niet grappig. De Amber en ik in recordtijd de tomatengeplukt, zodat we toch nog op tijd wegkonden. Lena ging ook weer gezellig met ons mee. We hadden een bus gevonden die ons in de buurt van het strand zou brengen, maar... Hij ging niet helemaal tot ons eindstation. We gingen toen eerst maar lopen naar het strand, maar we zijn er nooit gekomen. Lena was inmiddels al weer naar huis, want ze moest op tijd thuis zijn. Amber en ik hebben toen maar koekjes langs de weg gegeten en zijn daarna weer terug gegaan. Dit was de 1e keer dat Amber en ik niet op onze geplande bestemming zijn aangekomen. Gelukkig was het wel lekker weer en we hebben het erg gezellig gehad.
Zondag: We moesten weer werken. Dit keer namen we de tijd ervoor en we hadden 's middags niet echt plannen. We hebben 's middags lekker in de zon gezeten en Lena kwam ook gezellig langs.

We komen momenteel om in het werk. De tomaten zijn erg op dreef met rood worden. Het worden er dan ook elke dag meer. We hebben vandaag dan ook wat langer moeten werken, maar ja het hoort erbij.

Inmiddels is er bij de andere buren ook een working guest gekomen, nog een duits meisje, genaamd Marijke. Het wordt hier nog een gezellige boel.

En nou het minder prettige bericht. Ik ben al weer over de helft van mijn reis.

Maar wel iets anders leuks: Annemieke komt morgen.

O en ik heb in de zee gezwommen en dat was koud, maar wel erg lekker na het werken.

  • 05 Mei 2007 - 15:00

    Jet:

    heej meid,
    whaaaa jij hebt gezwommen! Daar is het hier echt veeeeel te koud voor!! Mijn tenen vroren eraf in Kaapstad, althans in het zee water dan..hehe..

    ik ga je snel mailen!

    **mis jou**

    Liefs van mij

  • 06 Mei 2007 - 09:02

    Casper:

    Klinkt nog steeds heel leuk allemaal! Fijn dat alles naar wens gaat.

  • 10 Mei 2007 - 13:30

    Maria:

    Brrrrt, zwemmen, gestoorde kip! Heb je de tomaten ook al geproefd, je moet natuurlijk wel weten of ze goed gelukt zijn... Heel veel succes met harder werken!

    Liefs Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Aan het werk in Stavanger

Een half jaar aan het werk in de tomatenkassen

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2007

Weer terug

20 Juli 2007

Kjerag

13 Juli 2007

Het weekend van 07-07-07

13 Juli 2007

Newsflash

05 Juli 2007

Beachvolleyball
Christine

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 18292

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Øygaarden

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2009

Mijn jaar in Trondheim

01 Februari 2007 - 03 Augustus 2007

Aan het werk in Stavanger

30 Augustus 2014 - 30 November -0001

A new life in Norway

Landen bezocht: