Aangekomen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

02 Februari 2007 | Noorwegen, Oslo

Gister was het zover, ik ging eindelijk beginnen aan mijn grote avontuur. Op het vliegveld kreeg ik de verrassing van mijn leven. Ik dacht dat alleen mijn zusje en mijn ouders mij gingen uitzwaaien, maar plotseling stonden daar ook 3 vriendinnen van me. Dat vond ik echt heel gaaf! Bedankt meiden.
Toen moest ik voor het eerst vliegen, ook dat was een hele belevenis. Gelukkig ging alles goed. Ik vloog via Kopenhagen naar Stavanger waar ik op zou worden gehaald.
Mooi op tijd kwam ik in Stavanger aan en daar stond June (vrouw des huizes) mij al op te wachten.
Ze heeft mij naar haar huis gebracht en daar heb ik kennis gemaakt met bijna de rest van de familie. Ze zijn allemaal erg aardig en ze spreken goed engels. Ook heb ik kennis gemaakt met de andere working guest.
Ik heb een kamer voor mezelf op zolder met een prachtig uitzicht (maria, ik kijk uit op schaapjes). Ik ben gister vroeg naar bed gegaan, want ik was doodop.
Vandaag had ik nog de dag vrij, dus ik heb lekker uitgeslapen en ik ben naar Stavanger geweest. Het is helaas wel pokkeweer hier op dit moment.
Morgen ga ik voor het eerst aan het werk en ik moet gelijk aan de bak heb ik gehoord, want ze gaan morgen de plantjes poten. We zullen het wel zien.

  • 02 Februari 2007 - 15:57

    Mama + Papa:

    Wat een uitzicht, om jaloers op te worden, laat de zomer maar komen, wat mij betreft. Fijn dat de ontvangst bij de familie goed is verlopen. Groetjes tot het volgende bericht

  • 03 Februari 2007 - 10:05

    Karlijn:

    Wow cool zeg!!! Je gaat er echt een onwijs goede tijd hebben volgens mij :D
    Ik heb het pakketje naar Noorwegen laten versturen, dus hou de brievenbus in de gaten!
    Liefs
    Karlijn

  • 04 Februari 2007 - 13:43

    Maria:

    Schaapjes!!! :) Het ziet er echt heel mooi uit. Fijn dat je goed bent opgevangen.Lijkt me trouwens best heftig om gelijk aan het werk te moeten, niet even rustig wennen... Maar misschien went het ook wel het makkelijkst om er gelijk in te duiken. Heel veel succes!

    Greets!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Aan het werk in Stavanger

Een half jaar aan het werk in de tomatenkassen

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2007

Weer terug

20 Juli 2007

Kjerag

13 Juli 2007

Het weekend van 07-07-07

13 Juli 2007

Newsflash

05 Juli 2007

Beachvolleyball
Christine

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 18259

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Øygaarden

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2009

Mijn jaar in Trondheim

01 Februari 2007 - 03 Augustus 2007

Aan het werk in Stavanger

30 Augustus 2014 - 30 November -0001

A new life in Norway

Landen bezocht: