Afgelopen weekend - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu Afgelopen weekend - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

Afgelopen weekend

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

04 April 2007 | Noorwegen, Oslo

Afgelopen weekend was niet zo heel interessant. Het was wel leuk hoor. Zaterdag zijn we naar Egersund geweest. Dat is eerst een uur met de bus naar Stavanger en daarna ruim een uur met de trein naar Egersund. Egersund is een klein stadje dat niet zo heel bijzonder is. EEn haventje, een kerkje, wat winkels. Na 2 uur hier rond gehangen te hebben zijn we weer in de trein terug gestapt. We zijn onderweg nog even uitgestapt in Ogna. Ze zouden hier botanische tuinen hebben, maar die hebben we niet echt gevonden. We kwamen er wel achter dat we vlakbij huis waren (zie foto, ik weet het het is flauw).
Zondag hebben we een wandeling gemaakt rond een meer vlakbij Stavanger. We dachten dat we er een paar uur meebezig zouden zijn, maar binnen een uur waren we het meer rond. We hebben toen nog maar lekker effe langs de kant gezeten, wat gegeten en zijn toen weer terug gegaan.
Bij terugkomst wachtte ons nog een leuke verrassing. Ze waren aan het bbq-en en we konden zo aanschuiven (dit is geen 1 aprilgrap) Waar anders kan je op 1 april bbq-en als in dit prachtige land?

• 10 April 2007 - 10:34

Irma Bruggeman:

Hoi Christine
    Ik heb van het weekend jou vader even gesproken en die verwees mij even door naar deze site, leuk hoor.
    Je maakt heel wat mooie dingen zeg.
    Nog veel plezier en geniet er van
    groetjes irma bruggeman