Nog maar 10 nachtjes.. - Reisverslag uit Ede, Nederland van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu Nog maar 10 nachtjes.. - Reisverslag uit Ede, Nederland van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

Nog maar 10 nachtjes..

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

22 Januari 2007 | Nederland, Ede

Het is bijna zover, nog maar 10 nachtjes slapen. Ik vind het nu al wel spannend worden hoor. Maar ik heb er vooral erg zin in.
De voorbereidingen zijn zo goed als afgerond. Er hoeven alleen nog maar wat kleine dingen te gebeuren. Dan kunnen we gaan.
Ben al van iedereen afscheid aan het nemen (het klinkt net alsof ik jaren weg ga ipv 6 maanden). Nog even wat familie en vrienden bezoeken, nog wat leuke dingen doen en nog lekker even van mijn rust genieten.

Ik heb zo'n zin om te gaan!!

  • 30 Januari 2007 - 12:23

    Richard Dop:

    Beste Christine,

    Heel veel plezier in Noorwegen en ik ben ergens toch wel een beetje jaloers op je, je gaat tenslotte toch naar 1 van de mooiste landen in de wereld!!

    Heel veel suc-6,
    Groetjes Richard Dop.

  • 30 Januari 2007 - 12:24

    Riëtte:

    heej meid,
    kan me voorstellen dat je er zin in hebt!! Super gaaf! Ga je zeker missen hoor..maar we hebben internet in elke uithoek van de wereld, dus ook waar jij een ik komen te zitten ;)

    Heeeeeel veel plezier, goede vlucht en ik hoop je snel te spreken wanneer je daar gesettled bent!

    Dikke kus van mij

  • 31 Januari 2007 - 14:49

    Thomas Folkertsma:

    Hoi Christine!
    Morgen is het dan zover! Wat moet dat spannend zijn voor je. Ik hoop echt dat je een hele goede tijd zult hebben in dat prachtige land. In mijn korte vakantie heb ik er zo van genoten en ik hoop dat jij dat minstens zo veel zult doen.
    Nu ga ik dan maar heel goed volgen via deze site wat je allemaal aan het uitspoken bent ;-) Dat vind ik echt super.

    Veel plezier en fijne reis!

    Tot snel horens op deze site!

  • 02 Februari 2007 - 10:58

    Maria:

    Hey Christine!

    Hoe was je reis? Alles goed gegaan? Hoe was het om je gastgezin te ontmoeten? (ben nieuwsgierig!!)

    Greets Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Aan het werk in Stavanger

Een half jaar aan het werk in de tomatenkassen

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2007

Weer terug

20 Juli 2007

Kjerag

13 Juli 2007

Het weekend van 07-07-07

13 Juli 2007

Newsflash

05 Juli 2007

Beachvolleyball
Christine

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 18246

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Øygaarden

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2009

Mijn jaar in Trondheim

01 Februari 2007 - 03 Augustus 2007

Aan het werk in Stavanger

30 Augustus 2014 - 30 November -0001

A new life in Norway

Landen bezocht: