Nog maar 10 nachtjes.. - Reisverslag uit Ede, Nederland van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu Nog maar 10 nachtjes.. - Reisverslag uit Ede, Nederland van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

Nog maar 10 nachtjes..

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

22 Januari 2007 | Nederland, Ede

Het is bijna zover, nog maar 10 nachtjes slapen. Ik vind het nu al wel spannend worden hoor. Maar ik heb er vooral erg zin in.
De voorbereidingen zijn zo goed als afgerond. Er hoeven alleen nog maar wat kleine dingen te gebeuren. Dan kunnen we gaan.
Ben al van iedereen afscheid aan het nemen (het klinkt net alsof ik jaren weg ga ipv 6 maanden). Nog even wat familie en vrienden bezoeken, nog wat leuke dingen doen en nog lekker even van mijn rust genieten.

Ik heb zo'n zin om te gaan!!

• 30 Januari 2007 - 12:23

Richard Dop:

Beste Christine,

Heel veel plezier in Noorwegen en ik ben ergens toch wel een beetje jaloers op je, je gaat tenslotte toch naar 1 van de mooiste landen in de wereld!!

Heel veel suc-6,
    Groetjes Richard Dop.

• 30 Januari 2007 - 12:24

Riëtte:

heej meid,
    kan me voorstellen dat je er zin in hebt!! Super gaaf! Ga je zeker missen hoor..maar we hebben internet in elke uithoek van de wereld, dus ook waar jij een ik komen te zitten ;)

Heeeeeel veel plezier, goede vlucht en ik hoop je snel te spreken wanneer je daar gesettled bent!

Dikke kus van mij

• 31 Januari 2007 - 14:49

Thomas Folkertsma:

Hoi Christine!
    Morgen is het dan zover! Wat moet dat spannend zijn voor je. Ik hoop echt dat je een hele goede tijd zult hebben in dat prachtige land. In mijn korte vakantie heb ik er zo van genoten en ik hoop dat jij dat minstens zo veel zult doen.
    Nu ga ik dan maar heel goed volgen via deze site wat je allemaal aan het uitspoken bent ;-) Dat vind ik echt super.

Veel plezier en fijne reis!

Tot snel horens op deze site!

• 02 Februari 2007 - 10:58

Maria:

Hey Christine!

Hoe was je reis? Alles goed gegaan? Hoe was het om je gastgezin te ontmoeten? (ben nieuwsgierig!!)

Greets Maria