Kleine introductie - Reisverslag uit Ede, Nederland van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu Kleine introductie - Reisverslag uit Ede, Nederland van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

Kleine introductie

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

22 December 2006 | Nederland, Ede

Hallo allemaal

Welkom op mijn site. Vanaf nu kunnen jullie mij volgen op mijn werkreis naar Noorwegen. Ik vertrek pas 1 februari, maar ik ben al wel bezig met de voorbereiding. Zo heb ik afgelopen week mijn vliegticket geboekt. Dus nu is er geen weg meer terug. Maar dat wil ik ook niet.

Ik zal ff in het kort vertellen wat ik ga doen in Noorwegen. Vanaf 1 februari ga ik hier een half jaar werken. Ik verblijf op het eiland Rennesoy. Dit eiland ligt in de buurt van Stavanger. Ik woon bij een noors gezin. Hier ga ik helpen op hun tomatenkwekerij. Ik weet helemaal niks van tomaten, behalve dat ze lekker zijn, maar dat zal wel loslopen. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.

Tot zover wat ik in Noorwegen ga doen. Verdere informatie volgt zeker, maar nu ga ik eerst kerst en oud&nieuw vieren en daarna gaan de voorbereidingen verder.

Fijne dagen allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Aan het werk in Stavanger

Een half jaar aan het werk in de tomatenkassen

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2007

Weer terug

20 Juli 2007

Kjerag

13 Juli 2007

Het weekend van 07-07-07

13 Juli 2007

Newsflash

05 Juli 2007

Beachvolleyball
Christine

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 18256

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Øygaarden

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2009

Mijn jaar in Trondheim

01 Februari 2007 - 03 Augustus 2007

Aan het werk in Stavanger

30 Augustus 2014 - 30 November -0001

A new life in Norway

Landen bezocht: