Maart - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu Maart - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

Maart

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

30 Maart 2009 | Noorwegen, Trondheim

Hallo lieve mensen,

Hier maar weer eens een berichtje. De maand maart is ook al bijna weer voorbij en de lente is officieel begonnen (hoewel, als ik nu naar buiten kijk betwijfel ik dat zeer, aangezien het weer eens sneeuwt). Ik ben weer druk bezig geweest met de studie en leuke dingen doen.

Zo ben ik het weekend van 14 en 15 maart naar Studenterhytta geweest, Dit is een grote cabin in Bymarka (de heuvels rondom Trondheim). We zijn met een groep van ongeveer 10 mensen daarheen geweest en hebben 2 dagen van prachtig weer, een prachtig uitzicht en de sneeuw genoten. Er is geskied en gesleed en we hebben zelfs gebbqd. Zoiets moet je gewoon een keer doen. Bbqen in de sneeuw.

Het weekend daarop hadden we international studentdinner, toevallig ook in Studenterhytta. Dit hield in; 150 internationale studenten die samen eten, spelletjes doen en gewoon ontzettend veel lol hebben. Het was een hele leuke avond.

Afgelopen vrijdag hadden we weer Eurodinner. Er waren weer behoorlijk wat groepen die gekookt hadden. En ik, lui als dat ik ben, dus niet. Ik heb alleen maar gegeten. En het was erg lekker. En omdat het feest na het dinner maar niet op gang wilde komen hebben we maar ons eigen feest gemaakt in de flat van Thesis en Tomasz.
Toen de volgende dag weer op tijd op, want Thesis en ik hadden ons opgegeven voor een danscursus Swing. Dit was een cursus van 2 dagen en 4 uur dansen per dag. Het was heel leuk om te doen. Maar het lijkt wel een beetje op Rock 'n' Roll, dus waarschijnlijk gaan we vanavond alles door elkaar halen bij de rock n roll les.

Dit waren weer zo'n beetje de hoogtepunten van afgelopen maand. Ik spreek jullie snel weer

Trouwens hier nog een link naar een filmpje van onze rock n roll les (erg professioneel zoals je ziet).

http://www.youtube.com/watch?v=Dzht8V_vj_o

Ha det bra!

  • 30 Maart 2009 - 14:13

    Karlijn:

    Wow, rock n roll dans, dat wil ik ook wel leren! Een beetje zoals in Grease..?!

    Goed om weer wat van je te horen en ik zal mijn best doen een zonnestraaltje richting noorden te sturen, want hier begint de zon eindelijk ook zijn intrede te doen!

    Liefs
    Karlijn

  • 30 Maart 2009 - 16:46

    Lizzy:

    hej! Leuk joh, dat je je website bijhoudt! Mooie foto's!Zei jij nou 'genieten van de sneeuw????!!!!'

    Ha det så bra!

    xx Lizzy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Trondheim

Christine

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 18252

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Øygaarden

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2009

Mijn jaar in Trondheim

01 Februari 2007 - 03 Augustus 2007

Aan het werk in Stavanger

30 Augustus 2014 - 30 November -0001

A new life in Norway

Landen bezocht: