A place of my own (sort of) - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu A place of my own (sort of) - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Christine Hendrikse - WaarBenJij.nu

A place of my own (sort of)

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

01 December 2014 | Noorwegen, Stavanger

(English text below)

Ik ben verhuisd! Afgelopen weekend was het eindelijk zover, ik kon in mijn nieuwe woning trekken. De bovenste verdieping van een huis, welke ik zal delen met een Deens meisje. De verdieping heeft alles, een badkamer, keuken, twee slaapkamers, een gemeenschappelijke ruimte en alles is gemeubileerd. Bekijk de foto's om een idee te krijgen. Het appartement is ongeveer 15 minuten lopen vanaf het centrum. Mocht je het adres willen, stuur dan even een mailtje.

Ik zal ook een paar mooie foto's van Stavanger toevoegen die ik de afgelopen weken gemaakt heb.

Hilsen, Christine


A place of my own (sort of)

I have moved! Last weekend I could finally move into my new place. It is the top floor of a house, which I shall share with a Danish girl. The apartment has everything, a bathroom, kitchen, two bedrooms, a common room and completely furnished. Check the pictures to get an idea. The apartment is located about 15 minutes from the city center. If you want my address, then send me a message.

I've also included some nice pictures of Stavanger, which I made the last couple of weeks.

Hilsen, Christine

  • 02 December 2014 - 19:02

    Herma:

    Hoi, goed van Sinterklaas hè, dat hij Stavanger heeft weten te vinden. Het appartement ziet er goed uit.
    Xxx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christine

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 18235

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Øygaarden

01 Augustus 2008 - 01 Juli 2009

Mijn jaar in Trondheim

01 Februari 2007 - 03 Augustus 2007

Aan het werk in Stavanger

30 Augustus 2014 - 30 November -0001

A new life in Norway

Landen bezocht: